1

ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری خارج از رنج مجاز آن بوده است، یعنی زیر 19 ولت یا بالای 35 ولت. علت وجود نقص در باتری و/یا دینام. اتصال بدنه و/یا اتصال برق کنترل یونیت کاربری ضعیف است. وجود نقص در کنترل یونیت کاربری

ادامه مطلب

2

شرح خطایی در سیگنال دریافتی از پتانسیومتر خارجی دور موتور وجود داشته است، به گونه‌ای ‌که ولتاژ سنسور کمتر از 0.25 ولت یا بیشتر از 3.0 ولت بوده است. علت بروز اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار پتانسیومتر خارجی دور موتور یا وجود نقص در پتانسیومتر.

ادامه مطلب

3

شرح ارتباط کنترل یونیت کاربری و کوردیناتور به‌طورموقت قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین امکان دارد یک نقص داخلی در کوردیناتور موجود باشد.

ادامه مطلب

4

شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و کنترل یونیت موتور قطع شده است. علت بروز اتصال کوتاه یا اتصال باز در گذرگاه CAN قرمز یا زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در کنترل یونیت موتور یا کوردیناتور موجود باشد.

ادامه مطلب

5

شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و کنترل یونیت CUV سیستم دیداری قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در کنترل یونیت CUV سیستم دیداری موجود باشد.

ادامه مطلب

1

ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری خارج از رنج مجاز آن بوده است، یعنی زیر 19 ولت یا بالای 35 ولت. علت وجود نقص در باتری و/یا دینام. اتصال بدنه و/یا اتصال برق کنترل یونیت کاربری ضعیف است. وجود نقص در کنترل یونیت کاربری

ادامه مطلب

2

کنترل دور موتور از راه دور شرح خطایی در سیگنال دریافتی از پتانسیومتر خارجی دور موتور وجود داشته است، به گونه‌ای ‌که ولتاژ سنسور کمتر از 0.25 ولت یا بیشتر از 3.0 ولت بوده است. علت بروز اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار پتانسیومتر خارجی دور موتور یا وجود نقص در پتانسیومتر.

ادامه مطلب

3

ارتباط با کوردیناتور شرح ارتباط کنترل یونیت کاربری و کوردیناتور به‌طورموقت قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین امکان دارد یک نقص داخلی در کوردیناتور موجود باشد.

ادامه مطلب

4

ارتباط با کنترل یونیت موتور شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و کنترل یونیت موتور قطع شده است. علت بروز اتصال کوتاه یا اتصال باز در گذرگاه CAN قرمز یا زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در کنترل یونیت موتور یا کوردیناتور موجود باشد.

ادامه مطلب

5

ارتباط با کنترل یونیت CUV شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و کنترل یونیت CUV سیستم دیداری قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در کنترل یونیت CUV سیستم دیداری موجود باشد.

ادامه مطلب

6

ارتباط با مجموعه آمپرها شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و مجموعه آمپرها قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در مجموعه آمپرها رخ داده باشد.

ادامه مطلب

7

ارتباط با تاخوگراف شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و تاخوگراف قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین ممکن است یک نقص داخلی در تاخوگراف وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

8

ارتباط با کنترل یونیت APS شرح ارتباط بین کنترل یونیت کاربری و کنترل یونیت APS قطع شده است. علت وجود اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدار گذرگاه CAN زرد. همچنین امکان دارد یک نقص داخلی در کنترل یونیت APS موجود باشد.

ادامه مطلب

9

سیگنال ترمز دستی شرح هیچ سیگنال ترمز دستی اضافه‌ای از کوردیناتور دریافت نمی‌شود. علت وجود نقص در سنسور فشار 0.8 بار. نقص در پیکربندی کوردیناتور.

ادامه مطلب

10

سیگنال ترمز دستی شرح سیگنال‌های ترمز دستی در هنگام مقایسه، با یکدیگر مطابقت نداشته‌اند (سنسورهای فشار 0.8 بار و 6.0 بار علت بروز اتصال کوتاه یا اتصال باز در مدارهای ترمز دستی یا وجود نقص در یکی از سنسورها.

ادامه مطلب

11

سنسور وضعیت خلاص شرح هیچ سیگنالی با اطلاعات مربوط به وضعیت خلاص وجود نداشته است. علت وجود نقص در سنسور وضعیت خلاص. نقص در پیکربندی کوردیناتور. در خودروهای مجهز به گیربکس دستی، سنسور وضعیت خلاص توسط کوردیناتور کنترل می‌شود. خودروهای مجهز به اپتیکروز دارای یک سنسور وضعیت خلاص جداگانه نمی‌باشند و اطلاعات وضعیت خلاص ازطریق سایر سنسورها به‌دست می...

ادامه مطلب

12

ارتباط با مبدل گشتاور شرح کنترل یونیت کاربری برای کار کردن با مبدل گشتاور پیکربندی شده است، ولی هیچ سیگنالی را از طرف آن دریافت نمی‌کند. علت نقص در پیکربندی کنترل یونیت کاربری. اتصال کوتاه یا مدار باز در مدار کنترل یونیت گیربکس وجود دارد.

ادامه مطلب

13

مبدل گشتاور شرح کنترل یونیت کاربری برای کار کردن با مبدل گشتاور پیکربندی نشده است، ولی سیگنال‌هایی را از طرف آن دریافت می‌کند. علت نقص در پیکربندی کنترل یونیت کاربری.

ادامه مطلب

14

پدال کلاچ شرح کنترل یونیت کاربری برای پدال کلاچ پیکربندی شده است، ولی هیچ سیگنالی را از طرف آن دریافت نمی‌کند. علت وجود نقص در سنسور پدال کلاچ. وجود نقص در پیکربندی کوردیناتور یا کنترل یونیت کاربری.

ادامه مطلب

15

پدال کلاچ شرح کنترل یونیت کاربری برای کار کردن با پدال کلاچ پیکربندی نشده است، ولی سیگنال‌هایی را از طرف آن دریافت می‌کند. علت وجود نقص در پیکربندی کوردیناتور یا کنترل یونیت کاربری.

ادامه مطلب

1 - 20 از ( 37 ) رکورد