ارتباط با سیستم مدیریت ترمز (BMS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت BMS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت BMS.
ارتباط با مجموعه آمپرها (ICL) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت ICL دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • بروز نقص در کنترل یونیت ICL.
ارتباط با کوردیناتور (COO) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کوردیناتور دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور.
ارتباط با تاخوگراف (TCO) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از تاخوگراف دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • ایراد در تاخوگراف.
ارتباط با سیستم کاربری (BWE) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت BWE دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • نقص در کنترل یونیت BWE.
باتری داخلی شرح مقدار ولتاژ باتری داخلی در واحد ارتباطی اسکانیا کمتر از میزان مجاز است. علت دلایل احتمالی: • باتری داخل واحد ارتباطی اسکانیا تمام شده است. • وجود نقص در واحد ارتباطی اسکانیا. • از قطعکن باتری استفاده شده است.
سیستم کنترل سرعت مجهز به عملکرد «پیشبینی فعال وضعیت مسیر» شرح هنگام راهاندازی کنترل سرعت با پیشبینی فعال وضعیت مسیر، نقصی شناسایی شده است. علت نقص در کنترل سرعت با پیشبینی فعال وضعیت مسیر.
ارتباط با بخاری درجا (AHS) شرح مدت عدم ارتباط CAN با کنترل یونیت AHS در خصوص راهاندازی بخاری درجا از راه دور، بیش از مدت مجاز بوده است. علت • نقص در دستهسیم گذرگاه CAN. • وجود نقص در گذرگاه CAN. • نقص در کنترل یونیت AHS.
ارتباط با سیستم دیداری (VIS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت VIS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت VIS.
ارتباط با سیستم شاسی اتوبوس (BCS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت BCS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • نقص در کنترل یونیت BCS.
ارتباط با سیستم مدیریت موتور (EMS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغامهای CAN را از کنترل یونیت EMS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN یا دستهسیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت EMS.
وارد آمدن بار بیش از حد مجاز بر پورت USB شرح پورت USB بیش از مقدار مجاز جریان مصرف میکند. علت • وجود اتصال کوتاه یا سایر مشکلات در پورت USB. • دستگاههای USB آسیب دیده یا ناسازگار مورد استفاده قرار گرفتهاند. • پورت USB بیش از مقدار مجاز جریان مصرف میکند.
اطلاعات دیجیتالی نقشه مربوط به سیستم کنترل سرعت مجهز به عملکرد «پیشبینی فعال وضعیت مسیر» نامعتبر است شرح اطلاعات دیجیتالی نقشه معتبر در کنترل یونیت (RTC) یافت نمیشود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دیجیتالی نقشه در هر بار روشن شدن سیستم و همچنین بطور مداوم در حین استفاده از آنها تهیه میشود. علت در حین بهروزرسانی اطلاعات دیجیتالی نقشه و یا به...
خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است شرح این کد خطا هنگامی فعال میشود که خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار میکند یک بررسی صورت میپذیرد. علت خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است.
خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده است. شرح این کد خطا هنگامی فعال میشود که خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار میکند یک بررسی صورت میپذیرد. علت خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده است.
خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است شرح این کد خطا هنگامی فعال میشود که خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار میکند یک بررسی صورت میپذیرد. علت خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است.
خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده است. شرح این کد خطا هنگامی فعال میشود که خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار میکند یک بررسی صورت میپذیرد. علت خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده است.
ولتاژ تغذیه شده پایین است شرح ولتاژ تغذیه شده به کنترل یونیت بیش از اندازه پایین است. این کد خطا زمانی فعال میشود که ولتاژ تغذیه به مدت بیش از 60 ثانیه از 8.5 ولت پایینتر رود. علت کنترل یونیت بطور نادرست به منبع ولتاژ 24 ولت وصل شده است.
ولتاژ تغذیه شده بالاست شرح جریان تغذیه شده به کنترل یونیت بیش از اندازه بالاست. این کد خطا زمانی فعال میشود که ولتاژ تغذیه در مدت کمتر از 1 ثانیه از 33 ولت تجاوز کند و ولتاژ سیستم احتراق روشن باشد. علت کنترل یونیت بطور نادرست به منبع ولتاژ 24 ولت وصل شده است
ارتباط از طریق CAN1 برقرار نیست شرح ارتباط از طریق CAN از طرف گذرگاه CAN (1) خودرو برقرار نیست. این کد خطا هنگامی فعال میشود که برای 30 ثانیه هیچ اطلاعاتی دریافت نشود و سرعت خودرو بالاتر از 40 کیلومتر در ساعت باشد. علت نقص در دستهسیم، اتصالات یا سرسیمهای گذرگاه CAN. ممکن است پیامهای CAN نادرست از سایر کنترل یونیتها ارسال شده باشد.
1 - 20 از ( 28 ) رکورد