771

ارتباط با سیستم مدیریت ترمز (BMS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت BMS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت BMS.

ادامه مطلب

772

ارتباط با مجموعه آمپرها (ICL) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت ICL دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • بروز نقص در کنترل یونیت ICL.

ادامه مطلب

774

ارتباط با کوردیناتور (COO) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کوردیناتور دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور.

ادامه مطلب

775

ارتباط با تاخوگراف (TCO) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از تاخوگراف دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • ایراد در تاخوگراف.

ادامه مطلب

777

ارتباط با سیستم کاربری (BWE) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت BWE دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • نقص در کنترل یونیت BWE.

ادامه مطلب

2049

باتری داخلی شرح مقدار ولتاژ باتری داخلی در واحد ارتباطی اسکانیا کمتر از میزان مجاز است. علت دلایل احتمالی: • باتری داخل واحد ارتباطی اسکانیا تمام شده است. • وجود نقص در واحد ارتباطی اسکانیا. • از قطع‏کن باتری استفاده شده است.

ادامه مطلب

1539

سیستم کنترل سرعت مجهز به عملکرد «پیش‌بینی فعال وضعیت مسیر» شرح هنگام راه‌اندازی کنترل سرعت با پیش‌بینی فعال وضعیت مسیر، نقصی شناسایی شده است. علت نقص در کنترل سرعت با پیش‌بینی فعال وضعیت مسیر.

ادامه مطلب

1285

ارتباط با بخاری درجا (AHS) شرح مدت عدم ارتباط CAN با کنترل یونیت AHS در خصوص راه‌اندازی بخاری درجا از راه دور، بیش از مدت مجاز بوده است. علت • نقص در دسته‌سیم گذرگاه CAN. • وجود نقص در گذرگاه CAN. • نقص در کنترل یونیت AHS.

ادامه مطلب

778

ارتباط با سیستم دیداری (VIS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت VIS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت VIS.

ادامه مطلب

779

ارتباط با سیستم شاسی اتوبوس (BCS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت BCS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • نقص در کنترل یونیت BCS.

ادامه مطلب

770

ارتباط با سیستم مدیریت موتور (EMS) شرح کنترل یونیت RTC ظرف مدت زمان مورد انتظار، پیغام‌های CAN را از کنترل یونیت EMS دریافت نکرده است. علت • نقص در گذرگاه CAN ‏یا دسته‌سیم مربوطه. • وجود نقص در کوردیناتور. • نقص در کنترل یونیت EMS.

ادامه مطلب

1538

وارد آمدن بار بیش از حد مجاز بر پورت USB شرح پورت USB بیش از مقدار مجاز جریان مصرف می‌کند. علت • وجود اتصال کوتاه یا سایر مشکلات در پورت USB. • دستگاه‌های USB آسیب دیده یا ناسازگار مورد استفاده قرار گرفته‌اند. • پورت USB بیش از مقدار مجاز جریان مصرف می‌کند.

ادامه مطلب

1537

اطلاعات دیجیتالی نقشه مربوط به سیستم کنترل سرعت مجهز به عملکرد «پیش‌بینی فعال وضعیت مسیر» نامعتبر است شرح اطلاعات دیجیتالی نقشه معتبر در کنترل یونیت (RTC) یافت نمی‌شود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دیجیتالی نقشه در هر بار روشن شدن سیستم و همچنین بطور مداوم در حین استفاده از آنها تهیه می‌شود. علت در حین به‌روزرسانی اطلاعات دیجیتالی نقشه و یا به...

ادامه مطلب

1284

خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است شرح این کد خطا هنگامی فعال می‌شود که خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار می‌کند یک بررسی صورت می‌پذیرد. علت خروجی دیجیتال 2 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است.

ادامه مطلب

1283

خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده است. شرح این کد خطا هنگامی فعال می‌شود که خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار می‌کند یک بررسی صورت می‌پذیرد. علت خروجی دیجیتال 2 به بدنه اتصال کوتاه شده است.

ادامه مطلب

1282

خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است شرح این کد خطا هنگامی فعال می‌شود که خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار می‌کند یک بررسی صورت می‌پذیرد. علت خروجی دیجیتال 1 به منبع ولتاژ اتصال کوتاه شده است.

ادامه مطلب

1281

خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده است. شرح این کد خطا هنگامی فعال می‌شود که خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده باشد. هر بار که سیستم شروع به کار می‌کند یک بررسی صورت می‌پذیرد. علت خروجی دیجیتال 1 به بدنه اتصال کوتاه شده است.

ادامه مطلب

1026

ولتاژ تغذیه شده پایین است شرح ولتاژ تغذیه شده به کنترل یونیت بیش از اندازه پایین است. این کد خطا زمانی فعال می‌شود که ولتاژ تغذیه به مدت بیش از 60 ثانیه از 8.5 ولت پایین‌تر رود. علت کنترل یونیت بطور نادرست به منبع ولتاژ 24 ولت وصل شده است.

ادامه مطلب

1025

ولتاژ تغذیه شده بالاست شرح جریان تغذیه شده به کنترل یونیت بیش از اندازه بالاست. این کد خطا زمانی فعال می‌شود که ولتاژ تغذیه در مدت کمتر از 1 ثانیه از 33 ولت تجاوز کند و ولتاژ سیستم احتراق روشن باشد. علت کنترل یونیت بطور نادرست به منبع ولتاژ 24 ولت وصل شده است

ادامه مطلب

769

ارتباط از طریق CAN1 برقرار نیست شرح ارتباط از طریق CAN از طرف گذرگاه CAN (1)‎ خودرو برقرار نیست. این کد خطا هنگامی فعال می‌شود که برای 30 ثانیه هیچ اطلاعاتی دریافت نشود و سرعت خودرو بالاتر از 40 کیلومتر در ساعت باشد. علت نقص در دسته‌سیم، اتصالات یا سرسیم‌های گذرگاه CAN. ممکن است پیام‌های CAN نادرست از سایر کنترل یونیت‌ها ارسال شده باشد.

ادامه مطلب

1 - 20 از ( 28 ) رکورد