سیگنال دریافتی از دوربین جلو (FLC) شرح سیگنال دریافتی از دوربین بیش از حد پایین بوده است. علت -
نقص عملکرد واحد اخطار به راننده (DAU) شرح مجموعه آمپرها یک نقص عملکرد در واحد اخطار به راننده (DAU) شناسایی نموده است. علت واحد اخطار به راننده معیوب است.
دوربین جلو (FLC1) شرح - علت بروز نقص داخلی در دوربین یا تراز نبودن آن (FLC1).
عملکرد ناقص ABS شرح کوردیناتور وجود نقص در عملکرد ABS تریلر را شناسایی کرده است. علت تریلر متصل دارای نقص در سیستم ABS است یا اصلاً ABS ندارد.
سنسور تعیین فاصله (DIS2) شرح سنسور تعیین فاصله (DIS2) کالیبره نشده است یا دارای نقص داخلی میباشد. علت -
ارتباط با کنترل یونیت BMS شرح کوردیناتور، اطلاعات نادرستی را در مورد سرعت چرخ از طریق گذرگاه CAN از طرف کنترل یونیت BMS دریافت نموده است. علت این کد خطا به این دلیل ایجاد شده است که یک کد خطای اصلی در یک کنترل یونیت دیگر ایجاد گردیده است.
ارتباط با کنترل یونیت BMS شرح کوردیناتور، اطلاعات نادرستی را در مورد موقعیت پدال ترمز از طریق گذرگاه CAN از طرف کنترل یونیت BMS دریافت نموده است. علت این کد خطا به این دلیل ایجاد شده است که یک کد خطای اصلی در یک کنترل یونیت دیگر ایجاد گردیده است.
سنسور تعیین فاصله شرح توسط یک رادار دیگر در عملکرد سنسور تعیین فاصله اختلال ایجاد میشود. علت -
دمای بالا در پمپ الکتروهیدرولیک شرح طبق تشخیص کوردیناتور، دمای پمپ الکتروهیدرولیک بیش از حد بالاست. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • دمای بالا در پمپ الکتروهیدرولیک. • بروز نقص در دستهسیم یا اتصالات منتهی به سنسور دما.
کلید نیروی محرک برقی شرح کنترل یونیت، سیگنال دریافتی از کلید را به عنوان سیگنال غیر قابل قبول تفسیر میکند. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • بروز نقص مکانیکی در کلید. • بروز نقص در اتصالات یا دستهسیم بین کلید و کنترل یونیت.
جریان روغن در سیستم فرمان هیدرولیک شرح جریان روغن در مدار فرمان هیدرولیک بسیار پایین است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • نقص در دستهسیم یا اتصالات. • سنسور جریان معیوب است. • نقص مکانیکی یا الکتریکی در واحد EHS. جریان کم در مدار فرمان: • وجود نشتی در شلنگها یا لولههای هیدرولیک. • نقص مکانیکی در پمپ هیدرولیک. • سر...
سنسور سیستم فرمان الکتروهیدرولیک شرح سنسور جریان مربوط به سیستم فرمان الکتروهیدرولیک معیوب است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سنسور جریان. • دستهسیمها یا کانکتورهای دستهسیم به قطعه.
پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک شرح اتصال کوتاه به ولتاژ یا مدار باز در سیگنال PWM از پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک (پین کنترل یونیت A19) وجود دارد. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • اتصال کوتاه به ولتاژ یا مدار باز در دستهسیم. • کانکتورهای دستهسیم به قطعه معیوب است.
پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک شرح اتصال کوتاه به بدنه در سیگنال PWM از پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک (پین کنترل یونیت A19) وجود دارد. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • اتصال کوتاه در دستهسیم. • کانکتورهای دستهسیم به قطعه معیوب است.
یاو سنسور شرح کنترل یونیت، سیگنالهای دریافتی از یاو سنسور را بهعنوان سیگنال غیرقابل قبول تفسیر میکند. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • یاو سنسور بهدرستی در موقعیت مربوطه نصب نشده است یا غیرهمتراز است. • یاو سنسور معیوب است. • یاو سنسور بهدرستی نسبت به سیستم الکترونیکی ترمز (EBS) کالیبره نشده است.
کنترل یونیت BMU شرح کنترل یونیت BMU (Battery Management Unit) برای کوردیناتور پیکربندی نشده است. علت کنترل یونیت BMU یا کوردیناتور بهدرستی پیکربندی نشده است.
مدار فرمان هیدرولیک 2 شرح مقدار جریان داخل مدار فرمان هیدرولیک 2 نسبت به سرعت خودرو قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • جریان کم در مدار فرمان هیدرولیک 2. • وجود نقص در سنسور. • نقص در دستهسیم یا کانکتورهای دستهسیم به قطعه.
مدار فرمان هیدرولیک 1 شرح مقدار جریان داخل مدار فرمان هیدرولیک 1 نسبت به دور موتور قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • جریان کم در مدار فرمان هیدرولیک 1. • وجود نقص در سنسور. • نقص در دستهسیم یا کانکتورهای دستهسیم به قطعه.
ارتباط با کنترل یونیت SMS شرح ارتباط با کنترل یونیت SMS در گذرگاه CAN زرد قطع شده است. علت وجود نقص در کنترل یونیت SMS. ارتباط کنترل یونیت SMS با گذرگاه CAN برقرار نیست.
کلید آزادسازی دنده عقب شرح سیگنال دریافتی از کلید تأییدیه دریافت پیام که درگیر بودن دنده عقب را تأیید میکند، نسبت به موقعیت کلید، دور موتور، سرعت شفت خروجی و موقعیت پدال کلاچ قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • معیوب بودن کلید (در وضعیت فعال گیر کرده است). • اتصال کوتاه به بدنه در کانکتور دستهسیم به قطع...
1 - 20 از ( 321 ) رکورد