65428

نقص عملکرد واحد اخطار به راننده (DAU) شرح مجموعه آمپرها یک نقص عملکرد در واحد اخطار به راننده (DAU) شناسایی نموده است. علت واحد اخطار به راننده معیوب است.

ادامه مطلب

65424

ارتباط با کنترل یونیت BMS شرح کوردیناتور، اطلاعات نادرستی را در مورد سرعت چرخ از طریق گذرگاه CAN از طرف کنترل یونیت BMS دریافت نموده است. علت این کد خطا به این دلیل ایجاد شده است که یک کد خطای اصلی در یک کنترل یونیت دیگر ایجاد گردیده است.

ادامه مطلب

65417

ارتباط با کنترل یونیت BMS شرح کوردیناتور، اطلاعات نادرستی را در مورد موقعیت پدال ترمز از طریق گذرگاه CAN از طرف کنترل یونیت BMS دریافت نموده است. علت این کد خطا به این دلیل ایجاد شده است که یک کد خطای اصلی در یک کنترل یونیت دیگر ایجاد گردیده است.

ادامه مطلب

818

دمای بالا در پمپ الکتروهیدرولیک شرح طبق تشخیص کوردیناتور، دمای پمپ الکتروهیدرولیک بیش از حد بالاست. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • دمای بالا در پمپ الکتروهیدرولیک. • بروز نقص در دسته‌سیم یا اتصالات منتهی به سنسور دما.

ادامه مطلب

817

کلید نیروی محرک برقی شرح کنترل یونیت، سیگنال دریافتی از کلید را به عنوان سیگنال غیر قابل قبول تفسیر می‌کند. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • بروز نقص مکانیکی در کلید. • بروز نقص در اتصالات یا دسته‌سیم بین کلید و کنترل یونیت.

ادامه مطلب

816

جریان روغن در سیستم فرمان هیدرولیک شرح جریان روغن در مدار فرمان هیدرولیک بسیار پایین است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • نقص در دسته‌سیم یا اتصالات. • سنسور جریان معیوب است. • نقص مکانیکی یا الکتریکی در واحد EHS. جریان کم در مدار فرمان: • وجود نشتی در شلنگ‌ها یا لوله‌های هیدرولیک. • نقص مکانیکی در پمپ هیدرولیک. • سر...

ادامه مطلب

809

سنسور سیستم فرمان الکتروهیدرولیک شرح سنسور جریان مربوط به سیستم فرمان الکتروهیدرولیک معیوب است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سنسور جریان. • دسته‌سیم‌ها یا کانکتورهای دسته‌سیم به قطعه.

ادامه مطلب

808

پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک شرح اتصال کوتاه به ولتاژ یا مدار باز در سیگنال PWM از پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک (پین کنترل یونیت A19) وجود دارد. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • اتصال کوتاه به ولتاژ یا مدار باز در دسته‌سیم. • کانکتورهای دسته‌سیم به قطعه معیوب است.

ادامه مطلب

807

پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک شرح اتصال کوتاه به بدنه در سیگنال PWM از پمپ الکتروهیدرولیک مربوط به فرمان هیدرولیک (پین کنترل یونیت A19) وجود دارد. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • اتصال کوتاه در دسته‌سیم. • کانکتورهای دسته‌سیم به قطعه معیوب است.

ادامه مطلب

805

یاو سنسور شرح کنترل یونیت، سیگنال‌های دریافتی از یاو سنسور را به‌عنوان سیگنال غیرقابل قبول تفسیر می‌کند. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • یاو سنسور به‌درستی در موقعیت مربوطه نصب نشده است یا غیرهمتراز است. • یاو سنسور معیوب است. • یاو سنسور به‌درستی نسبت به سیستم الکترونیکی ترمز (EBS) کالیبره نشده است.

ادامه مطلب

804

کنترل یونیت BMU شرح کنترل یونیت BMU ‏(Battery Management Unit) برای کوردیناتور پیکربندی نشده است. علت کنترل یونیت BMU یا کوردیناتور به‌درستی پیکربندی نشده است.

ادامه مطلب

803

مدار فرمان هیدرولیک 2 شرح مقدار جریان داخل مدار فرمان هیدرولیک 2 نسبت به سرعت خودرو قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • جریان کم در مدار فرمان هیدرولیک 2. • وجود نقص در سنسور. • نقص در دسته‌سیم یا کانکتورهای دسته‌سیم به قطعه.

ادامه مطلب

802

مدار فرمان هیدرولیک 1 شرح مقدار جریان داخل مدار فرمان هیدرولیک 1 نسبت به دور موتور قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • جریان کم در مدار فرمان هیدرولیک 1. • وجود نقص در سنسور. • نقص در دسته‌سیم یا کانکتورهای دسته‌سیم به قطعه.

ادامه مطلب

800

ارتباط با کنترل یونیت SMS شرح ارتباط با کنترل یونیت SMS در گذرگاه CAN زرد قطع شده است. علت وجود نقص در کنترل یونیت SMS. ارتباط کنترل یونیت SMS با گذرگاه CAN برقرار نیست.

ادامه مطلب

801

کلید آزادسازی دنده عقب شرح سیگنال دریافتی از کلید تأییدیه دریافت پیام که درگیر بودن دنده عقب را تأیید می‌کند، نسبت به موقعیت کلید، دور موتور، سرعت شفت خروجی و موقعیت پدال کلاچ قابل قبول نبوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • معیوب بودن کلید (در وضعیت فعال گیر کرده است). • اتصال کوتاه به بدنه در کانکتور دسته‌سیم به قطع...

ادامه مطلب

1 - 20 از ( 321 ) رکورد