شرح ولتاژ مرجع خارج از محدوده مجاز ولتاژ بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح منبع ولتاژ پایینتر از حد مجاز آن بوده است. علت یا ظرفیت باتری خیلی پایین است و یا دینام درست کار نمیکند.
شرح منبع ولتاژ بالاتر از حد مجاز آن بوده است. علت دینام درست کار نمیکند.
شرح دادههای نادرست. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح ولتاژ مرجع خارج از محدوده مجاز ولتاژ بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح منبع ولتاژ پایینتر از حد مجاز آن بوده است. علت یا ظرفیت باتری خیلی پایین است و یا دینام درست کار نمیکند.
شرح منبع ولتاژ بالاتر از حد مجاز آن بوده است. علت دینام درست کار نمیکند.
شرح دادههای نادرست. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح دادههای نادرست. علت کنترل یونیت پیکربندی نشده است.
شرح دادههای نادرست. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح هیچ ارتباطی روی گذرگاه CAN زرد وجود ندارد. علت مدار باز یا اتصال کوتاه در گذرگاه CAN زرد.
شرح هیچ ارتباطی روی گذرگاه CAN یاسی وجود ندارد. علت مدار باز یا اتصال کوتاه در گذرگاه CAN یاسی.
شرح ارتباط با سیستم کنترل مفصل (ACS) قطع شده است. علت سیستم کنترل مفصل بهطور صحیح کار نمی کند، یا در گذرگاه CAN زرد مدار باز یا اتصال کوتاه وجود دارد.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت. نکات
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
شرح فشار روغن در سیلندر لرزهگیر سمت راست با مقدار مورد انتظار اختلاف دارد. فشار مورد انتظار با استفاده از سنسور فشار سمت راست و زاویه مفصل در حین رانندگی محاسبه میشود. علت نشتی روغن در سیلندر لرزهگیر سمت راست.
شرح فشار روغن در سیلندر لرزهگیر سمت چپ با مقدار مورد انتظار اختلاف دارد. فشار مورد انتظار با استفاده از سنسور فشار سمت چپ و زاویه مفصل در حین رانندگی محاسبه میشود. علت نشتی روغن در سیلندر لرزهگیر سمت چپ.
1 - 20 از ( 51 ) رکورد