شرح مقدار غیرقابل قبول است. علت این کد خطا زمانی تولید میشود که ولتاژ 15 فعال باشد و اختلاف بین ولتاژ 15 و ولتاژ 30 بیشتر از 3 ولت باشد. این نقص ممکن است به دلایل زیر ایجاد شود: سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. کنترل یونیت از کار افتاده است.
شرح وجود مدار باز در منبع ولتاژ 30. علت این کد خطا زمانی ایجاد میشود که یکی از منبعهای ولتاژ 30 یا هر دو بیشتر از 0.1 ثانیه قطع شده باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • دستهسیم مربوط به منبع ولتاژ 1، 2 یا هر دو قطع شده است.
شرح ولتاژ باتری بالاست. علت این کد خطا زمانی ایجاد میشود که ولتاژ کنترل یونیت به مدت بیش از 0.38 ثانیه بالاتر از 36 ولت باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت خودرو از کار افتاده است.
ارتباط CAN با سیستم پردازش هوا (APS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت APS حاوی خطاست. علت نقص در سیستم پردازش هوا.
ارتباط CAN با سیستم الکتریکی کاربری (BWE) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت BWE حاوی خطاست. علت وجود نقص در سیستم الکتریکی کاربری.
ارتباط CAN با کوردیناتور (COO) شرح پیام CAN دریافتی از کوردیناتور حاوی خطاست. علت وجود نقص در کوردیناتور.
ارتباط CAN با سیستم مدیریت موتور (EMS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت EMS حاوی چند خطاست. علت نقص در سیستم مدیریت موتور.
ارتباط CAN با تاخوگراف (TCO) شرح پیام CAN دریافتی از تاخوگراف حاوی خطاست. علت بروز نقص در تاخوگراف.
ارتباط CAN با سیستم کنترل دَر (DCS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت DCS حاوی خطاست. علت وجود نقص در سیستم کنترل دَر.
ارتباط CAN با سیستم مدیریت ترمز (BMS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت BMS حاوی خطاست. علت وجود نقص در سیستم مدیریت ترمز.
ارتباط CAN با مجموعه آمپرها (ICL) شرح پیام CAN دریافتی از مجموعه آمپرها حاوی خطاست. علت وجود نقص در مجموعه آمپرها.
ارتباط CAN با سیستم مدیریت گیربکس (GMS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت GMS حاوی چند خطاست. علت نقص در سیستم مدیریت گیربکس.
ارتباط CAN با سیستم مدیریت گیربکس (GMS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت GMS حاوی چند خطاست. علت نقص در سیستم مدیریت گیربکس.
ارتباط CAN با سیستم کمکی راننده (DAS) شرح پیام CAN دریافتی از کنترل یونیت DAS حاوی خطاست. علت وجود نقص در سیستم کمکی راننده.
ولتاژ 15 شرح این کد خطا زمانی تولید میشود که ولتاژ 15 فعال باشد و اختلاف بین ولتاژ 15 و ولتاژ 30 بیشتر از 3 ولت باشد. علت • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت از کار افتاده است.
ولتاژ باتری شرح وجود مدار باز در منبع ولتاژ 30. علت دستهسیم مربوط به منبع ولتاژ 1، 2 یا هر دو قطع شده است.
ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری بالاست. علت این کد خطا زمانی ایجاد میشود که ولتاژ کنترل یونیت به مدت بیش از 0.38 ثانیه بالاتر از 36 ولت باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت خودرو از کار افتاده است.
ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری ضعیف است. علت این کد خطا زمانی ایجاد میشود که ولتاژ کنترل یونیت بیش از 0.4 ثانیه به زیر 8 ولت افت کرده باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • میزان شارژ باتری کافی نیست. • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت از کار افتاده است.
کنترل یونیت شرح پارامترها به شکل صحیح تنظیم نشده است. علت • عدم انجام برنامهریزی قطعات یدکی. • وجود نقص در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح پارامترها به شکل صحیح تنظیم نشده است. علت این کد خطا در ابتدا که تنظیمات پارامتر بررسی میشود تولید میگردد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • وجود مدار باز در منبع ولتاژ در حین برنامهریزی قطعات یدکی. • مقادیر پارامتر غیر قابل قبول. • خطا در کنترل یونیت.
1 - 20 از ( 50 ) رکورد