1114950

شرح مقدار غیرقابل قبول است. علت این کد خطا زمانی تولید میشود که ولتاژ 15 فعال باشد و اختلاف بین ولتاژ 15 و ولتاژ 30 بیشتر از 3 ولت باشد. این نقص ممکن است به دلایل زیر ایجاد شود: سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. کنترل یونیت از کار افتاده است.

ادامه مطلب

1115154

شرح وجود مدار باز در منبع ولتاژ 30. علت این کد خطا زمانی ایجاد می‌شود که یکی از منبع‌های ولتاژ 30 یا هر دو بیشتر از 0.1 ثانیه قطع شده باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • دسته‌سیم مربوط به منبع ولتاژ 1،‏ 2 یا هر دو قطع شده است.

ادامه مطلب

1115221

شرح ولتاژ باتری بالاست. علت این کد خطا زمانی ایجاد می‌شود که ولتاژ کنترل یونیت به مدت بیش از 0.38 ثانیه بالاتر از 36 ولت باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت خودرو از کار افتاده است.

ادامه مطلب

1114950

ولتاژ 15 شرح این کد خطا زمانی تولید می‌شود که ولتاژ 15 فعال باشد و اختلاف بین ولتاژ 15 و ولتاژ 30 بیشتر از 3 ولت باشد. علت • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت از کار افتاده است.

ادامه مطلب

1115221

ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری بالاست. علت این کد خطا زمانی ایجاد می‌شود که ولتاژ کنترل یونیت به مدت بیش از 0.38 ثانیه بالاتر از 36 ولت باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت خودرو از کار افتاده است.

ادامه مطلب

1115222

ولتاژ باتری شرح ولتاژ باتری ضعیف است. علت این کد خطا زمانی ایجاد می‌شود که ولتاژ کنترل یونیت بیش از 0.4 ثانیه به زیر 8 ولت افت کرده باشد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • میزان شارژ باتری کافی نیست. • سیستم منبع تغذیه الکتریکی خودرو از کار افتاده است. • کنترل یونیت از کار افتاده است.

ادامه مطلب

1179917

کنترل یونیت شرح پارامترها به شکل صحیح تنظیم نشده است. علت این کد خطا در ابتدا که تنظیمات پارامتر بررسی می‌شود تولید می‌گردد. بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • وجود مدار باز در منبع ولتاژ در حین برنامه‌ریزی قطعات یدکی. • مقادیر پارامتر غیر قابل قبول. • خطا در کنترل یونیت.

ادامه مطلب

1 - 20 از ( 50 ) رکورد