شرح ضعیف بودن سیگنال دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو. علت فاصله بین سنسور دورشمار چرخ و رینگ دورشمار بیش از اندازه زیاد است.
شرح انحراف از مقدار در سیگنال سرعتی که از چرخ سمت چپ محور جلو ارسال میگردد. علت ابعاد لاستیک متصل به مدار مربوطه نادرست است.
شرح کنترل یونیت، در سیگنال دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو، ولتاژ DC شناسایی کرده است. علت سنسور دورشمار چرخ یا سیمکشیهای آن در معرض ولتاژ مثبت ناخواسته حاصل از یک اتصال کوتاه قرار گرفته است.
شرح جریان داخل مدار چرخ سمت چپ محور جلو بالاتر از مقدار مجاز بوده است. علت آسیبدیدگی سنسور دورشمار چرخ یا سیمکشیهای آن باعث اتصال کوتاه به بدنه شده است.
سرعت چرخ ضعیف بودن سیگنال دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو. فاصله بین سنسور دورشمار چرخ و رینگ دورشمار بیش از اندازه زیاد است.
سرعت چرخ انحراف از مقدار در سیگنال سرعتی که از چرخ سمت چپ محور جلو ارسال میگردد. ابعاد لاستیک متصل به مدار مربوطه نادرست است.
سرعت چرخ کنترل یونیت، در سیگنال دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو، ولتاژ DC شناسایی کرده است. سنسور دورشمار چرخ یا سیمکشیهای آن در معرض ولتاژ مثبت ناخواسته حاصل از یک اتصال کوتاه قرار گرفته است.
سرعت چرخ جریان داخل مدار چرخ سمت چپ محور جلو بالاتر از مقدار مجاز بوده است. آسیب دیدگی سنسور دورشمار چرخ یا سیم کشیهای آن باعث اتصال کوتاه به بدنه شده است.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل یونیت شرح وجود دادههای غلط یا غیرقابل اطمینان. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
سرعت چرخ لغزش چرخ حداقل به مدت 16 ثانیه در سمت چپ محور جلو ادامه داشته است. عملکرد شیر کنترل ABS دچار اختلال شده است یا سیگنال سرعت دریافتی از سنسور دورشمار چرخ صحیح نیست.
سرعت چرخ نتیجه حاصله از خودآزمایی برای چرخ سمت چپ محور جلو نامطلوب میباشد. کابلهای سنسورهای دورشمار چرخ اشتباه بسته شدهاند.
سرعت چرخ قطعی موقت سیگنال سرعت دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو. فاصله بین رینگ دورشمار و سنسور دورشمار چرخ بیش از اندازه زیاد است. این نقص در اثر شل بودن یکی از اتصالات یا بروز آسیب به رینگ دورشمار نیز ایجاد میشود.
سرعت چرخ تداخل در سیگنال سرعت دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو. ترمزها چسبنده یا لرزان هستند. این نقص در اثر شل بودن یکی از اتصالات یا آسیب دیدگی رینگ دورشمار نیز ایجاد میشود.
سرعت چرخ بالا بودن غیرمنطقی مقدار سیگنال سرعت دریافتی از چرخ سمت چپ محور جلو. ترمزها چسبنده یا لرزان هستند. این نقص در اثر شل بودن یکی از اتصالات نیز ایجاد میشود.
سرعت چرخ ضعیف بودن سیگنال دریافتی از چرخ سمت راست محور جلو. فاصله بین سنسور دورشمار چرخ و رینگ دورشمار بیش از اندازه زیاد است.
سرعت چرخ انحراف از مقدار در سیگنال سرعت دریافتی از چرخ سمت راست محور جلو. ابعاد لاستیک متصل به مدار مربوطه نادرست است.
سرعت چرخ کنترل یونیت، در سیگنال دریافتی از چرخ سمت راست محور جلو، ولتاژ DC شناسایی کرده است. سنسور دورشمار چرخ یا سیمکشیهای آن در معرض ولتاژ مثبت ناخواسته حاصل از یک اتصال کوتاه قرار گرفته است.
سرعت چرخ جریان داخل مدار چرخ سمت راست محور جلو بالاتر از مقدار مجاز بوده است. آسیب دیدگی سنسور دورشمار چرخ یا سیم کشیهای آن باعث اتصال کوتاه به بدنه شده است.
1 - 20 از ( 2198 ) رکورد