بالانس سیلندر، سیلندر 5 شرح سطح سوخت سیلندر به پایینترین حدی که کنترل یونیت میتواند تنظیم کند رسیده است علت خروجی سیلندر بیشتر از سیلندرهای دیگر است. این موضوع میتواند به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد: • هوا در سیستم سوخترسانی، مثلا به علت کم بودن سطح سوخت یا نشتی در لوله تغذیه سوخت. در این حالت احتمالا کدهای خطا برای چندین سیلندر تولید م...
بالانس سیلندر، سیلندر 4 شرح سطح سوخت سیلندر به پایینترین حدی که کنترل یونیت میتواند تنظیم کند رسیده است علت خروجی سیلندر بیشتر از سیلندرهای دیگر است. این موضوع میتواند به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد: • هوا در سیستم سوخترسانی، مثلا به علت کم بودن سطح سوخت یا نشتی در لوله تغذیه سوخت. در این حالت احتمالا کدهای خطا برای چندین سیلندر تولید م...
بالانس سیلندر، سیلندر 3 شرح سطح سوخت سیلندر به پایینترین حدی که کنترل یونیت میتواند تنظیم کند رسیده است علت خروجی سیلندر بیشتر از سیلندرهای دیگر است. این موضوع میتواند به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد: • هوا در سیستم سوخترسانی، مثلا به علت کم بودن سطح سوخت یا نشتی در لوله تغذیه سوخت. در این حالت احتمالا کدهای خطا برای چندین سیلندر تولید م...
دمای بیرون شرح سیگنال دریافتی از سنسور دمای بیرون که از کوردیناتور میآید غیرمنطقی است. این مقدار پایینتر از حد مجاز است. علت سنسور دمای بیرون که به کوردیناتور متصل است، دمایی پایینتر از مقدار مربوط به سنسور دمای بیرون که به کنترل یونیت BCS متصل است، نشان میدهد.
SCR - دمای مخزن شرح دمای احیاکننده داخل مخزن، بالاتر از حد مجاز آن بوده است. علت ممکن است در سنسور دمای مخزن مشکلی وجود داشته باشد یا شیر آب سیستم گرمایشی در وضعیت باز گیر کرده باشد. همچنین اگر هوای بیرون بسیار گرم باشد این کد خطا ممکن است تولید شود.
سنسور دمای گازهای خروجی واقع در بالادست مبدل کاتالیستی SCR T113 شرح سیگنال دریافتی از سنسور دمای گاز خروجی T113 غیرقابل قبول است. دما کمتر از مقدار مورد انتظار کنترل یونیت است. علت سنسور دمای گاز خروجی واقع در بالادست مبدل کاتالیستی SCR T113 معیوب است. یک دلیل دیگر نیز میتواند تغییر سیستم اگزوز باشد.
انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx) شرح سطح اکسیدهای نیتروژن اندازهگیری شده بالاتر از مقداری است که باید باشد. علت سیستم SCR بهدرستی اکسیدهای نیتروژن را نمیکاهد. مقدار اکسیدهای نیتروژن محاسبه شده با مقدار اندازهگیری شده آن اختلاف دارد. ممکن است به دلیل افزایش بیش از حد یا متغیر بودن مقادیر اکسیدهای نیتروژن موتور یا به دلیل ارسال مقادیر نادرست تو...
سنسور دمای گازهای خروجی واقع در بالادست مبدل کاتالیستی SCR T113 شرح سیگنال دریافتی از سنسور دمای گاز خروجی T113 غیرقابل قبول است. دما کمتر از مقدار مورد انتظار کنترل یونیت است. علت سنسور دمای گاز خروجی واقع در بالادست مبدل کاتالیستی SCR T113 معیوب است. یک دلیل دیگر نیز میتواند تغییر سیستم اگزوز باشد.
سنسور اکسیدهای نیتروژن شرح مقدار حاصله از اندازهگیری اکسیدهای نیتروژن با مقدار مورد انتظار تفاوت دارد. علت مشکلی در سنسور اکسیدهای نیتروژن واقع در بعد از مبدل کاتالیستی موجود است.
SCR – اکسیدهای نیتروژن (NOx) واقع در پاییندست مبدل کاتالیستی شرح مقدار حاصله از اندازهگیری اکسیدهای نیتروژن با مقدار مورد انتظار تفاوت دارد. علت کنترل یونیت تشخیص داده است که سیستم SCR بهدرستی اکسیدهای نیتروژن را نمیکاهد. این مورد ممکن است به علت آسیب دیدگی مبدل کاتالیستی یا سنسور اکسیدهای نیتروژن باشد یا اندازهگیری احیاکننده به درستی کار...
SCR – اکسیدهای نیتروژن (NOx) واقع در پاییندست مبدل کاتالیستی شرح مقدار حاصله از اندازهگیری اکسیدهای نیتروژن با مقدار مورد انتظار تفاوت دارد. علت کنترل یونیت تشخیص داده است که سیستم SCR بهدرستی اکسیدهای نیتروژن را نمیکاهد. این مورد ممکن است به علت آسیب دیدگی مبدل کاتالیستی یا سنسور اکسیدهای نیتروژن باشد یا اندازهگیری احیاکننده به درستی کار...
شرح سطح اکسیدهای نیتروژن اندازهگیری شده بالاتر از مقداری است که باید باشد. میزان آلایندگی گازهای خروجی بیش از اندازه بالا است (بالاتر از 7 گرم اکسیدهای نیتروژن بر کیلووات). میزان انتشار اکسیدهای نیتروژن از خودرو بیش از حد مجاز است. عملکرد کاهش گشتاور فعال میشود. علت کنترل یونیت تشخیص داده است که سیستم SCR بهدرستی اکسیدهای نیتروژن را نمیکاه...
ولتاژ سیستم در سیستم SCR شرح کنترل یونیت SCR تشخیص میدهد که ولتاژ باتری کمتر از ولتاژ باتری اندازه گرفته شده توسط کنترل یونیت موتور است. علت کابلهای برق یا کانکتورهای دستهسیم به دستهسیم روی یونیت اصلی آسیب دیده است.
انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx) شرح سطح اکسیدهای نیتروژن اندازهگیری شده بالاتر از مقداری است که باید باشد. میزان انتشار آلایندهها بالاست (بالاتر از 5 گرم اکسیدهای نیتروژن بر کیلووات). کاهش گشتاور فعال نمیشود. خودرو در معرض خطر تجاوز از مقادیر مجاز تعیین شده برای آلایندگی اکسیدهای نیتروژن قرار دارد (7 گرم اکسیدهای نیتروژن بر کیلووات). در صورتی...
SCR - دمای داخل مخزن احیاکننده شرح دمای داخل مخزن، پایینتر از حد معقول است. علت نقص در سنسور دمای مخزن یا سیستم گرمایشی مخزن. شیر آب سیستم گرمایشی ممکن است در وضعیت باز گیر کرده باشد.
منبع هوای فشرده سیستم SCR شرح منبع هوای فشرده سیستم SCR برای فعالسازی سیستم SCR کافی نیست. علت فشار هوا در سیستم هوای فشرده خودرو ممکن است به دلیل مصرف زیاد هوا یا نشت خارج از سیستم SCR خیلی کم شده باشد.
فشار هوای داخل سیستم SCR شرح اختلاف فشار هوا قبل و بعد از سوپاپ محدودکننده در حین مقدارسنجی پایینتر از مقدار مورد انتظار است. علت نازل انژکتور یا شلنگ هوا مسدود شده است. نکات
SCR - دمای احیاکننده شرح سنسور دمای داخل یونیت اصلی نشان میدهد که دمای احیاکننده پایینتر از حد معقول است. علت ایراد در سیستم گرمایشی مخزن. نقص داخلی در یونیت اصلی پیش آمده باشد.
SCR – فشار احیاکننده شرح این فشار در هنگام راهاندازی سیستم بالاتر از سطح مجاز بوده است. علت بروز این مشکل ممکن است ناشی از دلایل زیر باشد: • لوله برگشت به مخزن احیاکننده مسدود شده است. انسداد ممکن است داخل یا خارج واحد اصلی رخ داده باشد. • سوپاپ تهویه به مخزن احیاکننده مسدود شده است. • واشر سوپاپ تخلیه به دلیل وجود اوره در سوخت دیزل منبسط ش...
SCR - یونیت اصلی شرح وجود نقص داخلی در یونیت اصلی. علت وجود نقص داخلی در یونیت اصلی.
1 - 20 از ( 2696 ) رکورد