کنترل یونیت شرح ولتاژ تغذیه داخلی خارج از رِنج مجاز بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل فشار شرح فشار داخل مدارها نسبت به یکدیگر مناسب نیست. علت یکی از سنسورهای فشار خراب شده است یا اتصال هوای فشرده یکی از سنسورهای فشار مسدود شده است.
کنترل فشار شرح فشار هوا خیلی سریع افزایش مییابد. علت عدم صحت پارامترهای تأمین هوا، پر بودن مخزنهای فشار با آب، یا عدم تناسب پارامترهای تنظیمشده برای اندازه کمپرسور.
مقدار غیر منطقی شرح فشار هوا اصلاً به سطح مورد نظر نمیرسد. APS اصلاً قادر به بازیابی نیست. علت با وجود شارژ طولانی، فشار هوا به 9 بار نرسیده است. علت این مشکل ممکن است یکی از موارد زیر باشد: • خودرو به گونهای به کار رفته است که مصرف باد به شدت زیاد بوده است یا تأمین هوا بسیار کم بوده است. نمونهای از این مورد هنگامی اتفاق میافتد که عملکرده...
کنترل فشار شرح با شروع بازیابی کنترل یونیت، فشار هوا افت نمیکند. علت نقص الکتریکی یا مکانیکی در کنترل یونیت، کمپرسور یا شیر برقی. علت این نقص ممکن است انجماد شیر تخلیه، انسداد صداخفهکن یا نشتی لوله سیگنال پنوماتیک بین APS و کمپرسور نیز باشد.
کنترل فشار شرح پس از اینکه کمپرسور توسط کنترل یونیت خاموش میشود، فشار هوا افزایش مییابد. علت نقص الکتریکی یا مکانیکی در کنترل یونیت، کمپرسور یا شیر برقی. علت این نقص ممکن است نشتی لوله سیگنال پنوماتیک بین APS و کمپرسور نیز باشد.
کنترل فشار شرح فشار هوا در مدار ترمز دستی بالاتر از مقدار مجاز آن بوده است. علت شیر کنترل فشار مدار خراب است.
کنترل فشار شرح فشار هوای داخل سیستم بالاتر از 13.0 بار است یا بوده است. علت نقص الکتریکی یا مکانیکی در کنترل یونیت، کمپرسور یا شیر برقی.
اندازهگیری ولتاژ شرح نقص در عملکرد تغذیه توان داخلی. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
سنسور دما شرح سنسور دمای داخلی معیوب است یا مقدار دریافتی از آن خارج از رِنج مجاز بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
سنسور فشار شرح ولتاژ دریافتی از سنسور فشار روی مدار ترمز دستی و مدار ترمز تریلر خارج از محدوده مجاز آن بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت به دلیل معیوب بودن سنسور فشار یا به دلیل اینکه سنسور فشار، در هنگامی که کاور مربوطه از روی کنترل یونیت برداشته شده است، کالیبراسیون خود را از دست داده است.
سنسور فشار شرح ولتاژ دریافتی از سنسور فشار مدار جلو خارج از مقادیر مجاز بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت به دلیل معیوب بودن سنسور فشار یا به دلیل اینکه سنسور فشار، در هنگامی که کاور مربوطه از روی کنترل یونیت برداشته شده است، کالیبراسیون خود را از دست داده است.
بازیابی شرح اتصال کوتاه به ولتاژ تغذیه داخلی. علت نقص داخلی در کنترل یونیت یا اتصال کوتاه در شیر برقی.
بازیابی شرح اتصال کوتاه به بدنه. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
بازیابی شرح مدار باز. علت وجود اتصال شل، معیوب بودن شیر برقی یا وجود نقص داخلی در کنترل یونیت.
سنسور فشار شرح ولتاژ دریافتی از سنسور فشار مدار تغذیه باد خارج از مقادیر مجاز بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت به دلیل معیوب بودن سنسور فشار یا به دلیل اینکه سنسور فشار، در هنگامی که کاور مربوطه از روی کنترل یونیت برداشته شده است، کالیبراسیون خود را از دست داده است.
سنسور فشار شرح ولتاژ دریافتی از سنسور فشار مدار عقب خارج از مقادیر مجاز بوده است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت به دلیل معیوب بودن سنسور فشار یا به دلیل اینکه سنسور فشار، در هنگامی که کاور مربوطه از روی کنترل یونیت برداشته شده است، کالیبراسیون خود را از دست داده است.
کنترل فشار شرح تنظیم ولتاژ تغذیه داخلی متصل به شیرهای برقی طبق انتظار کار نمیکند. در نتیجه، ولتاژ تغذیه بیشتر از حد مجاز است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل فشار شرح تنظیم ولتاژ تغذیه داخلی متصل به شیرهای برقی طبق انتظار کار نمیکند. در نتیجه، ولتاژ تغذیه کمتر از حد مجاز است. علت نقص داخلی در کنترل یونیت.
کنترل کمپرسور شرح اتصال کوتاه به ولتاژ تغذیه داخلی. علت نقص داخلی در کنترل یونیت یا اتصال کوتاه در شیر برقی.
1 - 20 از ( 37 ) رکورد