بالانس سیلندر، سیلندر 1
شرح
سطح سوخت سیلندر به بالاترین حدی که کنترل یونیت میتواند تنظیم کند رسیده است
علت
خروجی سیلندر ضعیفتر از خروجی سایر سیلندرها است.
این موضوع میتواند به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد:
• هوا در سیستم سوخترسانی، مثلا به علت کم بودن سطح سوخت یا نشتی در لوله تغذیه سوخت. در این حالت احتمالا کدهای خطا برای چندین سیلندر تولید میشوند.
• نشتی داخلی یا خارجی در یونیت انژکتور.
• HPI: معیوب بودن شیر برقی زمانبندی تزریق سوخت یا تغذیه سوخت.
• PDE: معیوب بودن شیر برقی روی یونیت انژکتور.
• میزان تراکم کم در سیلندر.