بالانس سیلندر، سیلندر 3
شرح
سطح سوخت سیلندر به پایینترین حدی که کنترل یونیت میتواند تنظیم کند رسیده است
علت
خروجی سیلندر بیشتر از سیلندرهای دیگر است.
این موضوع میتواند به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد:
• هوا در سیستم سوخترسانی، مثلا به علت کم بودن سطح سوخت یا نشتی در لوله تغذیه سوخت. در این حالت احتمالا کدهای خطا برای چندین سیلندر تولید میشوند.
• نشتی داخلی یا خارجی در یونیت انژکتور.
• HPI: معیوب بودن شیر برقی زمانبندی تزریق سوخت یا تغذیه سوخت.
• PDE: معیوب بودن شیر برقی روی یونیت انژکتور.
• در خودروهای مجهز به HPI، این کد خطا ممکن است به دلیل عدم تزریق کل میزان سوخت به یک سیلندر رخ دهد. بنابراین در سیلندر بعدی در همان مخزن، مقدار سوخت دریافتی بسیار زیاد خواهد بود و کنترل یونیت سعی میکند آن را روی کم تنظیم کند.